Review : Banner & Signature by Aisyah Nyais

Assalammualaikum dan hai 

Baru baru nih aku terdetik nak buat banner dan signature baru. Kalau hampa hampa scroll semula entri aku sebelum nih, mesti ada banner ' Segala Yang Tercatat Hak Milik Sepenuhnya Nurnbla ' tu kan? So, aku tengok dah suram bila banner tu diletakkan. Dengan itu , aku pun nak tukar banner dan nak ada signature setiap post. 

Aku meminta khidmat dari Kak Ecah Nyais. Aku selalu panggil Kak Ecah. Sebab sweet bila panggil macam tue.. Dan serius aku puas hati dengan setiap apa yang Kak Ecah editkan. Dulu, di editkan blog aku. Aku masih simpan codding codding yang dia edit tue. Jom tengok banner baru aku.


    SEBELUM

SELEPAS


Amacam ? Cantik ke idok? Memandangkan aku nih suka bunga kecil kecil. Aku request bunga bunga kecil. Kak Ecah seorang yang sangat friendly. Kalau order dengan dia semuanya best best. Satu, apa yang dibuat sangat puas hati. Kedua, dia sangat mesra alam. 

Ini pula signature yang juga Kak Ecah buat. Ini memang citarasa aku nak signature macam nih.



Harga? Harga memng hrga kasih sayang. Harga berani kerat jari. Murah tersangat murah.. Cepat contact kak Ecah untuk buat tempahan. Sangat sangat puas hati.

Untuk contact Kak Ecah sila klik di bawah :-

Just Like Me 

Have a fun day , guys.

You May Also Like

1 Comments